Ionut Ciurdea

Nu lasa pe maine ce poti face azi!!!

Imprimanta multifunctionala Canon mp 210

Cum am reusit sa ma folosesc de scanner , chiar daca nu imi mergea unu dintre cartuse.

Deci am un multifunctional mp 210 de la Canon pana acum m-am folosit numai de cartusele demo primite la achizitionarea imprimantei, trecand de 1 an. Intr-o zi mi-a aparut o eroare si anume E 5 la cartusul color. Am apasat 5 sau 10 secunde butonul cancel/reset pentru a scapa de acea eroare (am apasat acel buton la indicatia aparuta pe ecran in momentul cand am vrut sa printez). Dupa ceva timp cand vroiam sa scanez la imprimanta, o deschid si ma apuc de lucru dar cum toate te lasa cand tii lumea mai draga asa am patit si eu. Mi-a aparut E 5 si nu mai vroia nimic. 

Aveam imprimanta setata sa foloseasca numai cartusul negru nus care a ost ghinionu sa moara cel color. Din acest moment a inceput o alta treaba si anume: cauta pe forum si peste tot cum sa rezolv si daca se poate rezolva. Am gasit o gramada de moduri de a intra in meniul imprimantei, le-am incercat pe toate. Ceea ce vroiam eu era numai sa pot scana dar cum majoritatea multifunctionalelor nu merg la scanat decat daca cartusele sunt bune nu mergea. Asa a inceput sa ma chinuie taletul si sa urmez unele indicatii de pe internet.

Acum ceea ce vreau sa va zic e ca am reusit sa fac sa nu mai dea acea eroare E 5 cand deschid imprimanta astfel realizand mai tarziu ca merge sa scanez. Sa va zic si cum am facut. Am urmat pasii urmatori:

1) With the printer powered off but connected to a power source, press the Power button while pressing and holding
the Stop/ Reset button.
2) When the Power is lit, press the Stop/Reset button two times while pressing and holding the Power button.
3) When releasing the Power button and the Stop / Reset button (regardless of order), the printer will move into a
service mode. (Waiting for menu selection)
4) When the on/off lights in green, press the Stop/Reset button the specified number of time(s) according to the
function listed in the table below.(Each time the Stop/Reset button is pressed, the LED lights alternately in
orange and green, starting with orange.)note: press 4 times for waste ink counter reset.

The number of the Reset
button pressing
LED Function Remarks
0 time Green Power off
1 time Orange Service pattern print
2 times Green EEPROM print
3 times Orange EEPROM reset
4 times Green Waste ink counter reset

5) Turn off the printer.( it must be turn off)
then turn it on again. this works. thanks.

Am dat reset folosind numai 3 times Orange EEPROM reset ||||4 times Green Waste ink counter reset  fara celalte 2. Nu am scapat de E 5 dar am reusit ca atunci cand deschid imprimanta sa nu-mi mai apara eroarea, astfel putand scana cu softul imprimantei sau cu oricare alt soft. Dar intre timp am mai instalat si softul din nou(nu cred ca e neaparat necesar). Acum sa nu va asteptati ca va merge sa si printati asa am crezut si eu dar cand apasam print de la imprimanta imi aparea iar eroarea, fiin necesar o redeschidere pentru a nu mai aparea, in concluzie printarea nu merge. 

Ceea ce trebuie sa realizati e sa nu va mai apara eroarea cand deschideti imprimanta.

Acum inca un sfat: Dupa cum ati vazut consumabilele ajung destul de mult parerea mea e sa cumparati o imprimanta (in cazul meu am gasit o imprimanta simpla la 130 ron cu consumabile compatibile mp 210) cu cartuse, acestea le folositi la imprimanta voastra iar cea noua o puteti vinde/ amaneta….

Am pus acest post mai mult pentru cei ce nu au posibilitatea de a-si achizitiona imprimanta/consumabilele atunci cand s-a intamplat neprevazutul si care se folosesc mai mult de scanner, avand in vedere ca si scannerele au un pret destul de piperat.

tag: Imprimanta multifunctionala Canon mp 210,  E 5 eroare canon, mp210 E 5, cum scap de E 5 la canon, error 5 canon, canon E 5 problem solve, canon mp210,

22 ianuarie 2010 - Publicat de | New/Soft download | , , , , , ,

29 comentarii »

  1. orestia
    Buna,ajuta-ma te rog cu un sfat .Nu reusesc sa scanez,imi afiseaza eroarea code 2,114,0.specific ca este un Canon MP210.Multumesc mult
    a ,am ajuns la tine pt ca am gogolit

    Raspuns
    Salut!
    Sa inteleg ca ai probleme cu scanatul si nu cu printat iar eroarea o ai in calculator(logic).Am avut si eu la fel deoarece aveam un cablu usb(prelungitor) iar acesta s-a dus deodata am schimbat cablul cu cel original si a mers. Deci eroarea era de la cablu. Incearca sa schimbi cablul se mai intampla. O zi buna si astept raspuns.
    Pe viitor: lasa comment la post pentru a vedea si ceilalti ;)

    Comentariu prin ionutciurdea | 7 februarie 2010

  2. Buna ziua .
    Mi sa ivit si mie o problema in afara de E5 mi-aq aparut acut E13 care nu este in lista de erori .Ce as putea sa-i fac pt ca nu mai pot copia nimik.
    multumesc anticipat!

    Comentariu prin benone | 13 mai 2010

  3. Salut!
    Incearca sa o resetezi prin a tine apasat 5-10 secunde pe butonul de reset/cancel(cel cu triunghiul in cerculet) daca nu, incearca varianta de mai sus(daca nu merge resetata cu cartusele in ea scoatele si reia pasii).

    Daca nu reusesti uite aici un link de pe un forum:

    http://www.mediatec.ro/phpBB2/viewtopic.php?t=246&sid=aff0eb1e5001afe46d527bd639d200cc

    vezi comentul lui “sistadoruman”

    Comentariu prin ionutciurdea | 13 mai 2010

  4. salut
    am si eu un canon mp 210 si mia aparut eroare 5 am incercat sa o resetez cu MPtools dar acesta nu merge, am incercat si cu eeptool dar nu am reusit .
    daca are cineva configuratia cartuselor originale salvata il rog sa mi-o trimita si mie.
    multumesc anticipat

    ady_rosu_93@yahoo.com

    Comentariu prin adrian | 9 august 2010

  5. Salutare.
    Sumnt nou pe forum dar dupa cate am citit am inteles ca nu exista metoda de resetare pentru
    mp 210.Dupa multe incercari eu am reusit resetarea si functioneaza 100%.O sa scriu mai jos
    pasii ce trebuie urmati.

    mp-ul nu trebuie sa nu fie conectat la calculator

    1. se scoate mp-ul din priza, se tine apasat sise introduce mp-ul in priza
    fara a se elibera se apasa de doua ori pe se elibereaza ,on\off>
    se asteapta pana aparepe afisaj
    2.se apasa o data pe,acum afisajul ar trebui sa arate
    3.se apasa pe de 12 ori afisajul arata si butonul on\off este verde
    4.se apasaapoi apoi se apasa primul buton de sub afisaj(cel langa care scrie A4 photo papeer,10x15cm photo paper)apoi apoi si iarasiapoi se apasa butonul de service (cel cu clestele si surubelnita apoi din nou apoi si iarasi apoisi iar apoi .
    acum afisajul arata si on\off nu este aprins
    5. se apasa butonul apoi se apasa din nou si se tine apasat 3 secunde dupa care se elibereaza
    acum imprimanta ar trebui sa scoata 2 pagini de test,
    6.se deschide capacul de la cartuse,se scoate mp-ul din priza apoi se inchide capacul la cartuse.
    Se baga mp-ul in priza

    Daca ati urmat pasii corect totul ar trebui sa functioneze ca si cand mp-ul si cartusele au fost noi

    merge la E5.
    In speranta ca am fost de ajutor astept raspunsuri pe forum

    Comentariu prin Mihai | 4 septembrie 2010

  6. Mihai, ai putea fi mai explicit la formulare? Daca intentia ta a fost sa duci in eroare voi sterge comentariul tau.

    Comentariu prin ionutciurdea | 12 septembrie 2010

  7. Dupa ce am googalit un pic am dat si peste indicatiile lui Mihai …doar ca ce a postat el aici e afisat eronat dar nu din cauza lui :
    *******************************************************
    mp-ul nu trebuie sa nu fie conectat la calculator

    1. se scoate mp-ul din priza, se tine apasat “on/off” si se introduce mp-ul in priza
    fara a se elibera” on/off” se apasa de doua ori pe “resume/reset “se elibereaza ,on/off”
    se asteapta pana apare” 0 “pe afisaj
    2.se apasa o data pe” + “,acum afisajul ar trebui sa arate “1 ”
    3.se apasa pe” copy color” de 12 ori afisajul arata ” 1 ” si butonul on/off este verde
    4.se apasa” + “apoi primul buton de sub afisaj(cel langa care scrie A4 photo paper,10x15cm photo paper) apoi” fit to page” si iarasi” on/off”apoi se apasa butonul de service (cel cu clestele si surubelnita apoi din nou ” scan ” si iarasi ” copy black”si .
    acum afisajul arata” 0″ si on/off nu este aprins
    5. se apasa butonul “copy color”apoi se apasa din nou “copy color”si se tine apasat 3 secunde dupa care se elibereaza
    acum imprimanta ar trebui sa scoata 2 pagini de test,
    6.se deschide capacul de la cartuse,se scoate mp-ul din priza apoi se inchide capacul la cartuse.
    Se baga mp-ul in priza

    Daca ati urmat pasii corect totul ar trebui sa functioneze ca si cand mp-ul si cartusele au fost noi

    merge la E5.
    In speranta ca am fost de ajutor astept raspunsuri pe forum
    *********************************************

    Comentariu prin Admin | 12 septembrie 2010

  8. msss

    Comentariu prin robo11223 | 15 octombrie 2010

  9. mie nu imi apare “0″ ce sa fac?

    Comentariu prin razvan | 24 octombrie 2010

  10. daca te referi la pasul “4.se apasa” + “apoi primul buton de sub afisaj(cel langa care scrie A4 photo paper,10x15cm photo paper) apoi” fit to page” si iarasi” on/off”apoi se apasa butonul de service (cel cu clestele si surubelnita apoi din nou ” scan ” si iarasi ” copy black”si .
    acum afisajul arata” 0″ si on/off nu este aprins” ….asa am patit si eu

    Comentariu prin Admin | 24 octombrie 2010

  11. sal,
    asa cum a spus si robo11223, nu apare “0″ si nu ma refer la pasul 4 ci la pasul :1)….priza…on/of.. etc. ,deci in loc de “0″, afisajul este stins si clipeste primul led (ala cu un triunghi ce incadreaza un semn) de sub butonul”+” .
    deci daca ai si o alta idee, te rog sa ne-o prezinti ca abia am cumparat cartusul color pt. aceeasi eroare.
    p.s. la mine E5 apare cu referire la Black cartridge.

    Comentariu prin alex | 14 noiembrie 2010

  12. Ionut, mai esti…???

    Comentariu prin alex | 4 februarie 2011

  13. Buna
    asa cum au spus si altii,nici mie nu-mi apare “0″ la pasul 1..ce pot face???ma puteti ajuta,va rog…multumesc

    Comentariu prin diana | 7 aprilie 2011

  14. ohhh cu mare parere de rau nu am gasit nici o solutie pentru a reseta acea eroare …din ce am vb si cu alti detinatori de acest model unii au zis ca au reusit si ii cred deoarece cred ca a fost la prima eroare E5 si nu dupa ce a murit de tot cartusul. Din cate vad unele reseturi e bine sa le faci din momentul in care ai cartusul bun …eu unu nu am facut asa ceva pentru ca nu am stiut. O posibila problema la mine, cred eu, a fost numarul maxim de printari cu acel cartus …mai intai am avut o avertizare,care am resetat-o tinand 10 sec pe cancel dupa care a mai mers 2 zile si moarte totala, dar nu exclud faptul ca e si defect fizic deoarece cartusul ala a trecut prin tot felul de “teste” de ale mele ..l l-am desfacut si spalat sub jet de apa calda pentru ca se uscase tus si tot a mers iar in ultima perioada nu l-am mai folosit pentru a-l proteja dar am facut rau deoarece acel tus s-a uscat in diuza si, cred eu, a dus la arderea acesteia….

    Comentariu prin Admin | 7 aprilie 2011

  15. pe mine ma intereseaza sa-mi mearga scanner-ul..doar atat:((((((99

    Comentariu prin diana | 9 aprilie 2011

  16. asta da merge ..mai incearca si tu tot felul de reseturi …eu unu nu sunt sigur ca de la resetul asta am reusit sa o fac sa mearga scanner-ul dar asa am presupus pentru ca am experimentat tot ce am intalnit pe net…ideea e ca atunci cand deschizi imprimanta sa nu-ti mai dea instatn eroarea ci doar cand apesi butonul print…astfel scanarea va merge.

    Comentariu prin Admin | 10 aprilie 2011

  17. sper sa mearga,ca am facut tot ce am gasit si nu merge deloc….ms,te anunt daca merge

    Comentariu prin diana | 10 aprilie 2011

  18. Aurel
    Am incercat sa aplic cei 6 pasi si dupa primul pas am asteptat sa apara “0″pe afisaj si nu a aparut dupa multe minute de asteptare;
    In schimb becul de alarma(cel cu triunghi si cu semnul specific in interiorul acestuia)
    clipoceste de 5 ori apoi sta stins 3 secunde si tot asa;
    Am mers pe doua variante:
    1.Cu imprimanta cuplata la calculator,caz in care mi-a aparut pe calculator
    EXPERTUL DE INSTALARE HARDWARE;
    2.Fara legatura la calculator=aceeasi manifestare ca la punctul 1.
    Ce pot sa mai fac?

    Comentariu prin Aurel Varzaru | 16 noiembrie 2011

  19. Cred ca mai sunt persoane care cauta rezolvarea la e 5, eu de 3 ori am reusit sa scap de aceasta eroare prin deconectarea de la curent de vreo cateva ori dupa care si-a revenit pur si simplu. Acum iar am fost nevoit sa reincarc, cartusele si ca de obicei “E5″, nu a mai tinut figura de mai sus si nici nervii mei asa ca am incercat ce sa spus aici, merge perfect doar pentru scanare, daca vrei sa printezi o sa iti apara iarasi e5

    Faceti ca si aici, cum sa spus si mai sus, doar ca inainte dezinstalati imprimanta din pc si bineinteles deconectati-o de la usb. apoi urmariti pasii si istalati driverul pe pc, connect usb si merge scanerul. (chiar si cu cartusele scoase afara)

    1. se scoate mp-ul din priza, se tine apasat “on/off” si se introduce mp-ul in priza
    fara a se elibera” on/off” se apasa de doua ori pe “resume/reset “se elibereaza ,on/off”
    se asteapta pana apare” 0 “pe afisaj
    2.se apasa o data pe” + “,acum afisajul ar trebui sa arate “1 ”
    3.se apasa pe” copy color” de 12 ori afisajul arata ” 1 ” si butonul on/off este verde
    4.se apasa” + “apoi primul buton de sub afisaj(cel langa care scrie A4 photo paper,10x15cm photo paper) apoi” fit to page” si iarasi” on/off”apoi se apasa butonul de service (cel cu clestele si surubelnita apoi din nou ” scan ” si iarasi ” copy black”si .
    acum afisajul arata” 0″ si on/off nu este aprins
    5. se apasa butonul “copy color”apoi se apasa din nou “copy color”si se tine apasat 3 secunde dupa care se elibereaza
    acum imprimanta ar trebui sa scoata 2 pagini de test,
    6.se deschide capacul de la cartuse,se scoate mp-ul din priza apoi se inchide capacul la cartuse.
    Se baga mp-ul in priza

    Comentariu prin Marius | 2 ianuarie 2012

  20. Cred ca mai sunt persoane care cauta rezolvarea la e 5, eu de 3 ori am reusit sa scap de aceasta eroare prin deconectarea de la curent de vreo cateva ori dupa care si-a revenit pur si simplu. Acum iar am fost nevoit sa reincarc, cartusele si ca de obicei “E5″, nu a mai tinut figura de mai sus si nici nervii mei asa ca am incercat ce sa spus aici, merge perfect doar pentru scanare, daca vrei sa printezi o sa iti apara iarasi e5

    Faceti ca si aici, cum sa spus si mai sus (ce-i 6 pasi) doar ca inainte dezinstalati imprimanta din pc si bineinteles deconectati-o de la usb. apoi urmariti pasii si istalati driverul pe pc, connect usb si merge scanerul. (chiar si cu cartusele scoase afara)

    Comentariu prin Marius | 2 ianuarie 2012

  21. chiar daca nu apare 0 pe ecran..continuati pasii de la reset-ul acela si o sa mearga//doar ca nu vedtei voi acolo “0″ si “1″!eu am reusit!

    Comentariu prin catalina | 17 ianuarie 2012

  22. salut si eu am cred o mica problema ma refer la imprimanta multifunctionala canoc mp210, de functionat imi mege dar daca am mai multe pagini de scos si ma refer mai multe de doua imi da decuplare din pc si imediat activare si o ia de la inceput cu prima printare se repeta des asta dar de multe ori merge si cate 4,5 pagini dar apare iar si la fel o ia de la inceput, ce asi putea sai fac sa nu se mai decupleze de la pc? multumesc

    Comentariu prin maky geo | 11 martie 2012

  23. Prietenasul cu apoi+ apoi scan si alte bazaconii:))lasa-ne frate cu prostiile astea.Daca nu merge cu mptool sau cu service tool,daca ati incercat cu resetare din butoane cum cititi in tutoriale va dau un sfat SCHIMBATI CARTUSUL trust me este singura solutie

    Comentariu prin Rukie | 22 martie 2012

  24. nu mi-a mers cine la scris cred ca nu loase cu sifon:))

    Comentariu prin yahimcy | 25 aprilie 2012

  25. Salut!
    Imi cer scuze ca nu am mai scris nimic de ceva timp dar timpul e limitat, mai ales ca se mai si “ingusteaza” dar asta-i alta problema. Imi pare rau ca nu reusiti sa resetati numai pentru a va folosi de scanner la mine a mers … in privinta la E5 numai cu schimbatul cartusului se va rezolva…totusi va sugerez sa va orientati spre o imprimanta laser, detin una numai ca-i alb/negru.

    Comentariu prin ionutciurdea | 25 aprilie 2012

  26. trenuie sa scoateti cartusele inainte de a face resetarea

    Comentariu prin iulian | 14 mai 2012

  27. la mine a mers

    Comentariu prin iulian | 14 mai 2012

  28. cand am incercat a treia oara a mers. fara pasul cu imprimat foaie test, ca oricum scosesem cartusele de tot. dar nu mai apare E5, si tocmai am scanat. fara cartuse in imprimanta. nu-mi vine a crede … ma pregateam sa o pun inapoi in cutie.

    Comentariu prin Cristina | 7 august 2013

  29. Buna,
    Ma bucur ca inca mai e de folos aceasta postare.

    Comentariu prin ionutciurdea | 9 august 2013


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

